2008. május 13., kedd

Trixiről és az ember-macska kapcsolatról

Trixi annyira belemászott az életembe, hogy gyakran rendesen félek, mikor arra gondolok, hogy ő is csak átutazó az életben, pontfix mint én. Csakhogy a macskák vojázsa sokkal rövidebb, mint az embereké Emiatt is többnyire biztos, hogy én fogom őt túlélni és nem fordítva.

Sokszor egész nap egymásra sem nézünk, teljesen párhuzamos életet élünk, csak éppen a lakást osztjuk ketten. Szerintem ő azt hiszi, hogy ő engedi meg, hogy én vele lakjak, én meg azt, hogy én engedem meg neki, hogy itt éljen. Tökéletes összhang. Sohasem eszünk vagy alszunk egyidőben. Sohasem járunk ugyanazokra a helyekre. Néha együtt játszunk. De ennyi. Hidegsége engem lenyűgőz. Büszke, makacs és teljesen önálló. Nincs is szüksége rám. Egy dologra megtanitott: hogy nem csak nappal van élet. A lakás ugyanolyan izgalmas éjszaka is.

Mindig nagyon érdekeltek a macskák, most is érdekelnek, sokat olvasok mindenféléket róluk. Ha gyerekem lesz remélem ő is szeretni fogja őket. A macska hasznos állat, bármennyire is tagadják ezt sokan. Egy érdekesség...

A szakértő véleménye

Aki a macskákat szereti, az önmaga is a vadság és a gyöngédség különös keveredése. Elegáns és extravagáns. A macskák soha nem hagyják magukat elnyomni, nem lehet velük kialakult szokások szerint bánni. Egy tipikus macskatulajdonos kiegyensúlyozott, érzéseiben stabil. A visszautasítást, kudarcot jól viseli, kitartó, ami szükséges is egy macska mellett.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia, koszonom a bejegyzesedet, megkerdezhetem, hogy hogy talaltal ram? Nagyon teccik a szakerto velemenye, tenyleg igy van...