2008. május 13., kedd

Nem szeretem

hogy áthallatszik a szomszéd vékony hangú, férfiatlan, hajmeresztően nyivákoló nevetése. Afféle éles hangú nevetés, mint mikor valaki csiklilntja az embert és már nem is élvezetes, érzed mindjárt a következő percben megfulladsz, fojtott kacagás. Félelmetes.

(Különben azt sem szeretem benne, hogy fekete pizsamáján hatalmas fehér pöttyöket hord férfi létére...és ha még abban alszik is, miért kóricál a folyosón benne a koromsötétben. Mert abból én csak fehér mozgó hatalmas pöttyöket látok. És ijesztő. Nagyon.)

Azt hiszem, nem nagyon szeretem a szomszédomat, úgy ahogy van.

MÁS

Egy ideje figyelem a körülöttem levők nevetési stílusát. Nagyon sok ember halkan nevet, vagy csak mosolyog, vagy sziszeg a fogai között. Erősen kevés ember kacag igazából. Szerintem az egészséges és főleg öntapadós nevetés, hangos, ropogós és természetes.Van egy listám, amire csak azokat írom fel, akiknek szeretem hallani a kacagását.

Ha ránézek a listámra, mindig nevetnem kell.

Nincsenek megjegyzések: