2008. május 20., kedd

A jó nő és az összes többi

A jó nő és az összes többi
Oct 30, 2007 1:00 AM

Én nem értem, hogy tud valaki szeretni valakit és bántani őt. Hogy tud valaki szeretni valakit és hazudni neki nap mint nap. Én nem értem. Én nem értem miért kell megtartani valakit, akit már úgysem használnak. És nem értem, hogy lehet éjjel nyugodtan aludni miután jól megbántottál valakit. Én nem értem. Vannak jól bántó férfiak. És vannak jól bántó nők.
DE
Egy férfi lelke nem olyan kifinomult, mint egy nőé. Nem érzékeli azokat az árnyalatokat, amiket egy jó nő igen. Egy nő, ha szándékosan bánt, gonoszságből, nem nő. A kifinomultság jele, ha őszintén és a legkevésbé bántóan tudunk kommunikálni kellemetlen dolgokat is. Erre a nőknek külön érzékük van. A jó nőknek. A jó nő őszinte, merész, világos, büszke, nyitott és meleg. Ezek után természetesen szép is. Ha valaki melegséggel közöl rossz dolgokat, nem bánt annyira. A hiú nő is jó nő. Skalpot gyűjteni nem csak a rossz emberek tudnak. De a jó nő úgy gyűjt skalpokat, hogy a férfi a szakítást követően is felnéz rá, sóvárogva visszafordul utána az utcán, és ha alkalma adódna újra besétálna a csapdájába. A jó nő is lehet ribanc. De csak A férfinak. És csak meghatározott időre.
A jó nő mosolygós, derüs és másokat is megmosolyogtat. A jó nőnek van öniróniája és ezt nem titkolja.
Az igazi nő válalja a tetteinek következményeit. A jó nő mindig szerelmes, de sohasem féltékeny. Ezért a jó nő mindig szép és magabiztos. A jó nő nem bánja meg egyetlen mozdulatát sem. Nem engedhet meg magának az elhibázott mozdulatokat.

Mitől jó egy nő?

Nincsenek megjegyzések: