2008. május 13., kedd

Forradalom, hajnali szerenád margóján!

Arre ébredek minden reggel, hogy a közös bejárati folyosón írtó nagy a pánik: gyorsan felülök a matracomon és fülelek.Buksi ugat, mintha macskák seregei folglalták volna el a folyosót, a 2 gazda pedig üvölti, hogy Buksi hajgass, Jönvér nem tud pihenni, igéjd meg, hogy jó kisány jesej! Ilyen gondolataim vannak, jaj Uristen kimegyek és én is üvöltésbe fogok, na most már elég tényleg kimegyek...de a hajnali mámor karjai szorosan fogva tatanak a galérián ... Dühös is vagyok, amióta átköltöztem minden délután aludnom kell, persze, mert éjjel 3-kor fekszik Buksi és hajnali 5 20-kor járja el a dejóhogyújramegyünkleaparkbavauvauvau című idegbeteg ugatást. Mondtam már a szomszédaimnak, én imádom a kutyát, tudják, de csináljanak valamit, mert folyamatosan fáradt vagyok hónapok óta, plussz még idegesen is ébredek minden reggel. Mert mondjuk én álmodok egy bécsi Strauss-koncertet és akkor egy vádállat beletör az életembe és ugat torka szakadtából és én nézem nehogy letépje a rongyokat rólam, mert nagyon sok pénzért kölcsönöztem, s ha baja lesz rá kell fizetnem...nah efféle rettenetes rémálmokká ugatja át Buksi az én széééééép melódikus, pillangóröptű könnyed álmaimat. Hát nem jogos a haragom? (ide most nincs képem, de ma becsület lefotózom!)

Nincsenek megjegyzések: