2008. május 12., hétfő

Egy kicsit sok...

kezdett lenni a munka mostanában. Megint terminusok tízei rendetlenítik az életemet. És van egy gyanúm: ennek sosem lesz vége! Aztán persze természetes kezd lenni, hogy a kicsi alvás alatt, ami marad nagyon naturalisztikus álmokat látok: valami réten élek egy házban, van kutyám, macskám, lovam, gyerekem és egész nap nem csinálok semmit, csak bámulom a felhőt röptében ugyebár. Persze az tűnik most a tündérországnak. Pizsamába kéne öltöztetni a kötelességtudatomat! Lefektetni hadd aludjon vagy három hónapot! Miért is nem hibernálhatok én is!?

MÁS:

Cipésznél (miután az ember mindig rettegve viszi a cipőjét patkoltatni...)

-Szűz Mária milyen állapotban van ez a sarok! (Hát igen, mert Budapesten 2 estét is táncoltattam...végül valahova eltűnt a sarokról a gumi...lekopott ...szokásához híven és valami vasdarab jött elő, amit eddig sose láttam még.)

-(Mosoly.) Hát igen, tetszik tudni ezek a mai cipők már ilyen gyenge félék.

-Ezt a sarkat nem az utcán tette tönkre kisasszony! A lakásban járkál ilyen magason?

-(Rózsaszín....piros....vörös arccal.) Hát, nem egészen...tetszik tudni...

-Akkor színpadra ment fel és ott ropta, ezt a sarkot nem az aszfalt tette tönkre!

-Igaza van a bácsinak, persze...de nem nem másztam fel semmiféle színpadra...csak elmentem Budapestre 2 éjszakára. (Írtó buta szőkenős magyarázat! De már megtörtént.)

-Jól elbánt ezzel a csinos félcipővel, hallja! Jöjjön érte 7 nap múlva. Legközelebb az első éjszaka után hozza a cipőt. Fémsarkat teszek rá.

.......................................................................

Trillázva hagytam el a cipész bácsi műhelyét. (Fémsarok??? De az legalább nem kopik el!) Mindig sikerül neki úgy szólni hozzám, hogy ha az ajtón kívül állok rájövök, de szép ez az élet... idekinn!

Nincsenek megjegyzések: